www.e-prodavnica.rs je online prodavnica i neophodno je da sva komunikacija bude u elektronskom formatu.

PRAVO NA ODUSTAJANJE

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, potrošač ima pravo da bez navođenja razloga odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada Vam je roba isporučena. Odustankom od ugovora oslobađate se svih obaveza osim obaveze plaćanja troškova vezanih za slanje robe koja se vraća usled odustanka od ugovora. Vaša izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada ste nam je poslali.

  1. Preko kontakt forme možete dostaviti Vašu izjavu o odustanku, ili popuniti i poslati na Pera Slijepčevića 18, 11060 Beograd naglasiti za internet prodaju.

Obrazac za odustanak od ugovora možete preuzeti ovde.

  1. Nakon što primimo Vaš e-mail, prosledićemo Vam Dokumenta za povraćaj robe na Vaš e-mail, što predstavlja potvrdu o prijemu Vaše izjave o odustanku od ugovora.
  2. Dostavljena dokumenta je potrebno da odštampate, iste popunite, obavezno potpišete (potpišete i pečatirate za pravna lica) i zajedno sa robom, pošaljete na adresu koju Vam Operater iz ONLINE prodavnice bude poslao na Vaš e-mail.
  3. Paket,ukoliko proizvodi od kojih odustajete nisu program ili prezentacija, koji sadrži robu za povraćaj je potrebno čvrsto upakovati i oblepiti samolepljivom trakom.
  4. Proizvodi koji se vraćaju usled odustanka od ugovora moraju biti nekorišćeni, neoštećeni i zapakovani u originalnu ambalažu. Kao kupac ne snosite troškove koji nastaju odustankom od ugovora, osim troškova poštarine koji proisteknu slanjem robe na našu adresu. Sa naše strane se obavezujemo da ćemo, odmah po prijemu robe koja se vraća po osnovu odustanka od ugovora, izvršiti povraćaj sredstava koja su uplaćena za vraćenu robu. Da bi Vam izvršili povraćaj sredstava nepohodno je da roba za koju se vrši povraćaj novca, kao i popunjena i potpisana Dokumenta za povraćaj robe, budu dostavljena na adresu koju Vam operater iz ONLINE prodavnice pošalje na Vaš e-mail. Nakon potvrde o prijemu, sredstva će biti uplaćena na račun koji ste naveli u obrazcu u roku od 10 radna dana. Ispravnost podataka unetih u Dokumenta za povraćaj robe, garantujete svojim potpisom, tj.pečatom.
    Ukoliko su proizvodi koje vraćate auorsko delo (web prezentacija, program ili aplikacija), povraćaj novca možete dobiti samo uz izjavu o krivično materijalnoj odgovornosti da niti jedan deo koda ili ceo proizvod neće biti korišćen bez dozvole ili saglasnosti autora,u ovom slučaju Pupin electronics doo.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Pupin electronics doo je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Ukoliko ste nakon prijema artikla ustanovili da želite da ga zamenite za drugi artikal iste ili veće cenovne kategorije, molimo Vas da nas kontaktirate popunjavanjem forme na strani kontakt, gde ćete nam poslati Vaš broj računa/otpremnice i šifru i veličinu artikla za koji želite da zamenite prvobitno poručeni artikal.

Ukoliko ste nakon prijema artikla ustanovili da želite da ga zamenite za drugi artikal niže ili više cenovne kategorije, molimo Vas da nas kontaktirate putem kontakt forme,  i pošaljite Vaš broj računa/ otpremnice, šifru i veličinu artikla za koji želite da zamenite prvobitno poručeni artikal, kao i Vaš JMBG (opciono) i Vaš broj dinarskog tekućeg računa na koji bismo uplatili eventualnu razliku novca cenovnih kategorija.

Reklamacija proizvoda u garantnom roku

Ukoliko dođe do neispravnosti uređaja nakon isteka 14 dana, možete nam dostaviti uređaj lično na navedenoj adresi maloprodaje, ili nam poslati kurirskom službom. Troškove dostave snosi kupac. Zakonski rok za ODGOVOR na reklamaciju je 7 dana od dana prijema artikla na reklamaciju, zakonski rok za završetak reklamacije je 45 dana. NAŠA PRAKSA JE DA SE 99% REKLAMACIJA ZAVRŠAVA U ROKU OD 2-5 DANA, ALI NA TREĆU STRANU (UVOZNIK/PROIZVOĐAČ) NE MOŽEMO UTICATI! Ukoliko se utvrdi neispravnost uređaja u garantnom roku, prvi pokušaj je popravka proizvoda. Ukoliko se kvar ponovi, klijent ima pravo da traži zamenu za novi, ili za drugi artikal ili više artikala iste ili veće vrednosti (uz doplatu). Ukoliko je uređaj nepopravljiv i nismo u mogućnosti da u garantnom roku dostavimo novi uređaj, klijent ima pravo na povraćaj novca. Povraćaj novca nije opcija ukoliko je novi uređaj dostupan.

Sve prijave reklamacija se vrše preko kontakt forme.Prijavom reklamacije kroz kontakt formu, na navedeni mail će Vam stići automatski odgovor, koji je u isto vreme i potvrda prijave reklamacije.

PRAVO NA ODUSTAJANJE - KONTAKT FORMA

PRIJAVA REKLAMACIJE - KONTAKT FORMA