o nama

Pupin electronics doo je osnovan 2009. Godine u Beogradu pod imenom Etno računari.Sa radom smo počeli kao servis računara I elektronike.Obzirom da smo počeli od nule finansirani isključivo iz svojih resursa i uz veliku pomoć porodice I prijatelja, počeli smo da gradimo ime i da okupljamo krug klijenata i saradnika.

Svako ko je sam započinjaao svoj biznis, zna koliko je teško postati, a zatim i opstati na tržištu, posebno na tržištu kao što je naše.Godinama smo sakupljali dragocena iskustva u funkcionisanju tržišta, maloprodaji i veleprodaji, ponudama…

Kako je vreme prolazilo, neophodno je bilo i proširiti polje delovanja kompanije.Razvojem pametnih telefona i ponude na internetu, morali smo da se prilagođavamo novim poljima delovanja.Tako smo i naučili (na teži način) šta je potrebno da bi razvili sopstveni biznis.Obzirom da smo imali komunikaciju u maloprodaji stekli smo uvid u potrebe i želje tradicionalnih klijenata koji se teže odlučuju za korišćenje internet servisa, dok smo u isto vreme razvijali biznis i na internetu i samim tim sakupljali dragoceno iskustvo u elektronskoj  komunikaciji, internet marketingu i (u možda I najbitnijem segmentu) online prodaji.

Upravo je online prodaja nešto najbolje što možemo ponuditi trenutnim ali i budućim klijentima,jer ne prodaju se samo artikli, već i usluge i ideje.Najbolji primer uspešne saradnje je obostrano zadovoljstvo.

Ono što je u našem društvu prepoznato kao najveći problem je postprodajna podrška, i naš najveći napredak je vidljiv upravo na ovom polju.Poznato je koliki problem predstavlja reklamiranje neispravnog proizvoda u garantnom roku, kao i koliko frustrirajuće može biti čekanje od 45 dana, koliko je zakonom predviđen rok za završetak reklamacije.Ono što nas izdvaja je da se skoro 95% reklamacija završava u roku od 7 dana, a preko 60% reklamacija je završeno u roku od samo 3 radna dana!

Vrednosti kojima težimo

Naš glavni cilj je da iskoristimo stečeno znanje da bi pomogli klijentima da zarade više,ukoliko su poslovni saradnici, ili pak da uštede, ukoliko su sami svoji majstori.Prodaja,sama po sebi, je početni korak, ali ključ uspeha je u saradnji i kvalitetnoj komunikaciji.

  • Naš fokus je isključivo zadovoljan klijent – klijent koji plaća naše usluge nije platio eksluzivno pravo da je uvek u pravu.Na nama je da ukažemo na greške koje mogu biti štetne po uređaje, proizvode ili posao
  • Cilj nam je da rezultat uvek bude iznad očekivanja – Ne bi bio prvi put da su želje klijenata u raskoraku sa finansijskim mogućnostima.To ne znači da nećemo sarađivati  ili da nećemo raditi kvalitetno.Kao što smo već ranije rekli, znamo kako je počinjati od nule.
  • Profesionalan odnos prema klijentu i poslu
  • Zaštita podataka je najveći prioritet – svaki klijent može biti siguran da su njiegovi podaci kod nas maksimalno zaštićeni.
  • Ne bavimo se teorijom – ne teoretišemo i ne filozofiramo.Sve predloge iznosimo, u velikoj većini slučajeva, iz ličnog iskustva i praktične primene.
  • Komunikacija – najbitniji segment.Neophodno je da uvek budemo koordinisani.
  • Istina – Nekada nije prijatna, ali je neophodna.Mora biti prihvaćena, i o tome se ne pregovara.Zato je iskrenost jedan od temelja kvalitetne saradnje.

Na kraju, svi imamo isti cilj  – USPEH!

Pupin electronics doo Beograd